lisajosefinas

Tisdagar..

Publicerad 2012-09-04 19:05:00 i Allmänt

är då inte min dag i alla fall. Förra tisdagen försov jag ju mig, perfekt tills lektionen börja & denna så vakna jag åtta, en halvtimma på mig att dra på mig kläderna, fixa mig lite snabbt och sen vara i skolan. Inget kaffe där inte & hungrig va jag också! Hann dit gjorde jag men en stressad morgon gör ju så att hela dagen är förstörd. Kaffet i skolan smaka blask och jag har vart sjkt trött hela dan så jag inte ens har kunnat tänka eller koncentrera mig. Det blev ändå en sväng på stan med Egzona & Eva och nu sitter jag nerkrupen i soffan, avtvättat smink, nattlinne och med en kopp kaffe i handen. Klockan är bara 19.00 och jag ser fram emot en myskväll i soffan och komma i säng i tid. S är på kräftis med jobbet så det blir lite tid för mig själv, kanske en bok .. :)

Kommentarer

Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Gravid

Publicerad 2012-09-04 19:33:51

tack så mycket för dom tipsen :)
ska titta runt lite på din blogg och se vad jag kan hitta som du gjort :)
kram

Svar: Är ganska ny på det också så lite bilder finns och recept då och då, men nu finns det uppe ett jätte gott och enkelt lchf bröd du kan testa om du saknar morgonmackan :)
Lisa Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela