lisajosefinas

Med trötta ögon

Publicerad 2013-03-28 23:03:23 i Allmänt

Långledigt!! Hur underbart som helst! Det enda sim suger e att affärerna här i Alingsås inte har öppet imorgon, kasst när det säkert skulle bryllat av folk! Efter dagens jobb träffa jag bästa vän och har börjat kolla en ny serie och tjötat. Mysig dag men saknat min S som var på Estrad-invigningen här i stan (evenemangsarena)

Har även fått tummen ur och bokat en klipp och sling tid, här ska egentid och lite avkoppling avnjutas för en gång skull. Anser jämt att jag inte har tid så nu äntligen blir det gjort nästa vecka :)

Glad påsk alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela