lisajosefinas

Njuter av livet

Publicerad 2013-01-23 17:40:58 i Allmänt

Jisses vad denna dagen har gått fort. Imorse när jag hade vaknat och visste att jag skulle jobba till 16 kändes det som en evighet och ångra mig nästan lite att jag tacka ja, men vad kul det har vart och tiden har bara sprungit iväg. Trovdes verkligen uppe i statsskogen! Har träffat massa bekanta anikten denna vecka. På nolhagas förskola jobar min gamla dagmamma som jag var hos som liten och idag uppe i statsskogen träffa jag på min gamla lärare som hämtade sitt barnbarn och några bekanta till bekanta. Trivs som fisken i vattnet med allt just nu och nästa vecka ska jag vikariera i sollebrunn tis-mån, v5-v6 så det känns skönt. Peppar peppar, men det löser sig nästan alltid för mig med jobb. vilket är riktigt skönt. Visa framfötterna gott folk och gör ert bästa så kommer ni framåt i livet! Allt handlar om att VÅGA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela