lisajosefinas

Fullt upp

Publicerad 2013-03-10 11:27:28 i Allmänt

Oj vad längesen det var jag bloggade nu, jag har inte haft en tanke på det och haft fullt upp med jobb, träning och andra roliga saker runt omkring! Men nu en härlig solig söndagsmorgon tänkte jag att jag får gå in och kolla i alla fall. Senast var i januari och nu är det redan mars! Vad har hänt då? Min andra hälft har fyllt år, vi har umgåtts med vänner och festa och tagit det lungt och en av mina bästa vänner har åkt iväg på en resa och kommer inte tillbaka rförrän i april, som jag saknar henne! Min lillebror har även fyllt 17is och snart är det min tur att bli ett år äldre. Jag hoppas att bloggandet kommer igång igen, ska försöka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela