lisajosefinas

Brådis

Publicerad 2013-01-30 07:16:47 i Allmänt

Herregud va nära det var att jag försov mig idag! Åker med bussen som går vid sju till sollebrunn och vakna tjugo över sex, stress! I vanliga fall brukar jag ändå vara uppe vid sex eller kvart i. Ni vet ju själva hur dyrbar tiden är på morgonen och hur irriterande det är att klockan tickar på extra snabbt just då. Kanske ska skylla på den mysiga kvällen igår ;) var en jätte bra kväll med smörgåstårta, paketöppning, spel och god efterrätt trots att man var trött efter jobbet så piggar det upp med nära och kära! Nu är jag i alla fall på g till jobbet och längtar efter kaffe och de goa barnen! :) ikväll blir det gym och storhandling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela