lisajosefinas

På banan igen

Publicerad 2013-01-25 12:20:18 i Allmänt

Idag efter en lång, lång tid så kom jag igång med träningen. Körde på en mjukstart med kondition, crosstrainer 20 och löpband 20, sen lite armar. Känns skönt att ha fått gjort den första dagen, den där sparken i ändan som alla borde få. Körde med Fia och det är sjukt hur fort man glömmer allt, tiden, och vad man tål. Ska mäta mig imorgon och ta lite bilder som man kan ha till senare och se förändringen. Nu jäklar ska det bli pli på mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela