lisajosefinas

Shoe4you

Publicerad 2012-09-25 16:53:47 i Skönhet/Shopping

Av alla ställen jag letat efter vinterskor så fanns de jag gilla bäst i lilla Vårgårda! Lite otippat. Letat som en tok men inte vart riktigt nöjd och idag när jag vandra runt i mina gamla boots så bada mina fötter i vatten. Fick ringt min S som jobbar i Vårgårda att åka in och köpa med dom hem! Så nu har de anlänt och jag kommer hålla fossingarna torra och förhoppningsvis varma i höst/vinter. Märket är Duffy och kosta bara 500kr! Billigt jämfört med alla andra som tar ca 1500 för ett snyggt par! Älskar detaljen på baksidan av skon där det går en snygg dragkedja.

Förutom att snegla på mina fin fina skor så tvättas det här hemma och pluggas. Ska ha en riktigt go hemmakväll i höstrusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela