lisajosefinas

Min underbara mamma

Publicerad 2012-09-03 22:52:01 i Allmänt

Har haft en heldag på stan tillsammans med mamma, va alldeles för längesen vi gjorde nåt sånt, men oj va jag vill skryta och skrika ut att min mamma är den underbaraste och finaste människan i världen! Tycker väll alla om sin mamma! Saknar henne redan nu. Vi strosa runt i alla affärer och jag hitta äntligen en vinterjacka, på Esprit av alla ställen! Längre till vintern då den får användas dock så sved det lite i plånboken. Hitta lite smått på balders hage också, alltid mysigt att strosa runt där. Engelska arbetet är även klart och nu har jag det gott i soffan tillsammans med min fin fina pojkvän/sambo ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela