lisajosefinas

Hem ljuva hem

Publicerad 2012-09-09 16:08:59 i Allmänt

Ligger och slöar hemma hos mamma, gossar med vår gamle katt gossen som är världens goaste och jag bara älskar att bara va här. Det är verkligen hem trots att man nu bor i Alingsås, barndomshemmet är ju alltid hemma. Skulle vart i Åsa idag med mamma, bror och Niklas men jag mådde inte så bra imorse trots att jag var rätt sansad igår. Vakna med huvudvärk (mitt huvud kändes som sement) och mådde illa efter all ansträngning. Vet inte om det är sockret och kolhydraterna som slog till nu när man har vant bort kroppen allt sånt skräp så det blir som ett gift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela