lisajosefinas

Fram tills nu

Publicerad 2012-09-10 17:09:20 i Allmänt

Min dag har bestått av plättfrukost med Fialottan, självklart lchf. Efter helgen så är det strikt eftersom det va fusk både lördag och söndag så är det ingen snack om saken. En fika på stan hanns med med Fia och Lova, fick sagt hejdå, hon ska resa iväg nu på obestämd tid, lyllo! Om man ändå skulle vågat, men har det sjukt bra här hemma också! Fick köpt blommor till min man och nu så sitter jag här pösig i soffan och ska snart ta tag i pluggandet. Debattanalys i engelska imorgon och jag har en del att kompletera i mitt arbete som ska lämnas in, S får hjälpa mig eftersom jag hatar engelska, tack och lov att han finns. Så ser min dag ut, intressant! Så osugen på plugg och tack och lov ändå att det är deltid jag läser med denna halvslockna gnistan. Recept på kvällens middag kommer säkerligen upp sen!
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela