lisajosefinas

Finaly Friday!

Publicerad 2012-09-21 07:37:23 i Allmänt

Trött morgon men otroligt skönt att vakna upp till en hyffsad dag. Idag öser det inte ner! Så skönt med uppehåll för en gång skull, dels äger jag ingen jacka med luva föurutom vinterjackan (som är för tidigt att använda) och västen och den är la inte den bästa i ur och skur när det inte är några ärmar på. Visst har jag hört att regnet kommer senare idag men hoppas på att få komma hem innan dess.
 
Myser nu med kaffe och lyssnar på morgonpasset i p3 medan jag ska fixa mig inför provet som sker om exakt 55min! Ha en skön fredag alla! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela