lisajosefinas

Den där jävla profilbilden och lite känslor

Publicerad 2012-09-09 20:23:54 i Allmänt

Varför är det så svårt att välja profilbild på facebook, det är samma med omslagsbilden på din tidslinje, man är aldrig nöjd. jag velar ofta och fixar bilder, byter till svartvit mot färg osv. Är ju ingen big deal heller. Har även en stark känsla i magen denna kväll. Jag vill typ skrika ut till hela världen hur mycket jag älskar min sambo/pojkvän! Han är guld värld och nej han har inte gjort något speciellt. Just nu är han på g hem från en fotbollsmatch. Jag fick bara en känsla i hela kroppen av hur mycket han betyder för mig och att jag vill bara krama om han så hårt jag bara kan! Imon ska han få en fin bukett av mig, bara för att han är han!
 
Vi fuskar på här också för fullt. Igår och idag så är det nya puckar imorgon! Dagens profilbild!
 


Kommentarer

Postat av: Liborius

Publicerad 2012-09-10 13:58:02

ja men det tycker jag:) det är animeringsnät från cheapy jag köpt för 60 kr och sedan spraymålat:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela