lisajosefinas

Dagens

Publicerad 2012-09-26 22:36:26 i Allmänt

Efter en hel dag på stan med miss Jonsson och snabbvisit av Fia m. syster och Evapeva så har det betalats räkningen- i mängder! Får panik varje gång ( eller inte förra månaden för den va ju go om man ska skryta) men nu är jag inte lika mallig! Jag klarar mig men jag kan inte köpa det ena och det andra som står på min önskelista för stunden! Men betalas måste de göras så visst varsågod alla stortjänade företag. Sen väntar ju en del plugg också.. Fy vad livet är tufft ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela