lisajosefinas

Bildlös

Publicerad 2012-09-12 23:26:45 i Allmänt

Jag gillar egentligen inte inlägg utan bild, i regel ska det vara inprintat att inte blogga utan bild. Egentligen inte blogga meninglösa meningar men jag vill ändå lägga upp en update. Ska jag berätta om min dag eller är det bara ointressant? Ska jag säga att jag precis kom ur duschen och inte vill gå och lägga mig trots att jag är trött? Jag har börjat sova dåligt, tror kudden är kass, så jag vill inte lägga mig och inse att jag kommer få vri mig i en timma.
    Jag sitter även och tänker på att jag behöver klippa mig, färga håret och att jag vill köpa nya vinterskor. Helst ett par dr.martens men även en billig variant på skopunkten. Och att allt känns rätt tråkigt också. Vad ska hända och kommer jag typ bli miljonär snart? Pengar är ju alltid kul att ha. Gott om alltså. Jag tänker på det mesta nu, mitt ansikte känns lite torrt också så kräma in det vore ju också gött. S diskar i köket, måste nog ge han beröm sen så han håller den duktiga lågan uppe. Ja ni vet hur män fungerar. Så fort de har gjort en hemmasyssla poängteras det så ska d ha beröm, som små barn. Detta skriver jag med ett leende så det är inget bittert menat.
     Nu ska jag sluta innan det blir en svammlande text som är alldeles för lång och alldeles för tråkig att läsa. Jag tror jag tappa er från start. Kanske borde jag lägga mig ändå och vri mig en timma, då har jag i alla fall somnat vid halv ett. Sov gott alla fina.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2012-09-12 23:34:23

Ibland kan det vara skönt att lämna ett inlägg utan bild. Men jag förstår vad du menar. Försöker att göra inlägg med bilder jag med men lyckas sällan komma ihåg då mitt minne är som en guldfisks.

Svar: Jag försöker ta bilder under dan men inte kul att sitta med kameran varje gång man umgås med någon :) Fångar hellre stunden :)
Lisa Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela