lisajosefinas

Äntligen över

Publicerad 2012-09-11 11:36:00 i Allmänt

Äntligen har jag fått överstökat debattanalysen i engeleksa som skulle diskuteras i grupp och även lämnas in som arbete. Det var argument som skulle plockas ut och sen analyseras var för sig, kroppsspråk och val av ord skull etydas och analyseras och snabbt tal skulle kontrolleras. Jag klara det och jag är så jäkla lättad nu så det finns inte. Nu ska jag nog vara lite extra duktig och plugga lite eneglska på egen vilja.
 
Lite information för alla nya läsare;

Mitt namn är Lisa Andersson
och jag är 22vårar, fyller i April vilket är vädurens tecken.
Jag bor i Alingsås i Västragötalands län
tillsammans med med min sambo Simon.
Min sysselsättning är studerande för att bli förskolelärare
och på fritiden brukar jag mysa med min pojkvän, umgås med vänner, träna och intressera mig av lchf
Jag tycker att hösten är jätte mysig när den väl kommer men föredrar mest sommaren
Jag äter helst Lchf-kost, eftersom jag är så insatt i det nu och det är en livsstil
och dricker för det mesta vatten. Vatten är underskattat.
Min favoritstad är Kungsbacka, mysigare stad får man leta efter
men drömmer även om att resa till  Väst Indien och dess vita stränder
Jag har arbetat som cafébiträde & vårdbiträde
och något jag önskar att jag hade är en egen butik med inredning och kläder.
Lördagskvällar tillbringar jag helst med mitt hjärta eller vänner
och en söndagseftermiddag i soffan och bara pyssla i hemmet
Om 10 år är jag förhoppningsvis i den punkten i livet då jag sysslar med det jag tycker om, barn, och är gift tillsammans med min sambo och även har hus/radhus och barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela