lisajosefinas

uppe med tuppen & hur energifull som helst!

Publicerad 2012-10-31 06:48:00 i Allmänt

Redan vid sex var jag uppe, vaken och pigg, kaffet är redan uppdrucket och det känns som jag har sjukt mycket energi idag. Funderar på att dra till gymmet snart vilket var väldigt längesen, tror det va två månader sen sist. Har även lust att baka lussekatter med saffran såklart och sy de där tygkorgarna. Även storstädning här hemma behövs och tvätt behövs tvättas. Känns som jag har lite att göra och nu glömde jag också säga att jag måste fixa ett nytt pass också till egyptenresan i januari. Hur ska jag hinna allt detta? Jag är i alla fall uppe i tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela