lisajosefinas

Plugg

Publicerad 2012-10-02 16:31:08 i Allmänt

Igår skedde ingenting! Skulle pluggat men fick inget gjort så idag har jag hängt hos Eva. Jag pluggar och hon söker massa jobb, känns som jag fått lite mer grepp om provet på torsdag. Lite panik bara över att jag inte ska komma ihåg allt, det värsta jag vet e när man sitter som ett frågetecken på ett prov. Självklart håller tisdagsrutinerna i sig, försov mig som vanligt idag och denna gången hann jag inte till skolan så då får jag kompensera upp detta med att hårdplugga hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela