lisajosefinas

Plockmat på menyn

Publicerad 2012-10-19 21:30:12 i Matrecept

Idag kände vi bara för att sitta och plocka, låta det stå och äta när man känner för det och äta länge. Hur det nu går vet jag inte, är proppmätt och finns massa kvar! Det som finns är mozzarellasticks, min "förrätt" (se inlägget innan) , vitlöksbröd, mini kycklingvingar, kycklingspett, sallad, gurkstavar, körsbärstomater, vattenmelon, chillidipp och potatissallad. Kanongott men väldigt mycket! Går snabbt att göra, köp färdigt och släng in i ugnen bara! Love ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela