lisajosefinas

På fötter

Publicerad 2012-10-09 15:01:29 i Allmänt

Jag är fortfarande krasslig men tig ändå tag i dagen och har avklarat lektion och fika med Eva! Fick ett efterlängtat samtal idag också om att vikariera på förskolan i sollebrunn! Ska bli så kul och kan knappt vänta tills nästa vecka! Detta är ju ändå det jag ska utbilda mig till, förskollärare, så känns spännande att sätta sig in i det lite mer på riktigt och få lite verklighetsuppfattning. Bjuder på dagens också, hel svart- kanske tråkigt men funkar alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela