lisajosefinas

Ny vecka, nya dagar, nya timmar

Publicerad 2012-10-22 07:22:12 i Allmänt

Är upe med tuppen idag trots att jag är ledig. Färdig duschad, iordning för dagen påklädd och sminkad. Kaffet är uppdrucket och frukosten är uppäten. Idag gick jag upp för att vara redo ifall de ringer ifrån någon förskola i kommunen och behöver vikarie. Än så länge har det inte ringt någon  och jag aknske blir helt ledig idag ändå. Hoppades på att få jobba faktiskt men sen vet jag inte om mina papper och det har gått igenom helt heller eftersom det var i onsdags jag lämna in dem, de kanske tar ett tag innan de fixar det. Läser även tisdagar, torsdagar och fredagara så då kan de inte ringa (om man säger nej för ofta eller inte svarar hamnar man längre ner på listan) så därför har jag lagt in dom tiderna jag inte kan så jag slipper säga nej.
 
Nu blir det väll lite plugg och repetion inför redovisningen jag har imorgon sen blir det fika på stan med fina flickor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela