lisajosefinas

Måndag 15/10/2012

Publicerad 2012-10-15 15:01:29 i Allmänt

Det var jätte kul på jobbet! Så jäkla säker på att jag vill till läsa detta och jobba med detta, är ännu mer motiverad nu. Imorgon lämnar jag in alla papper så de kan ringa in mig när de behöver personal lite här och var i kommunen. Hoppas verkligen på mer i sollebrunn. Alla barnen var jätte söta! Nu har jag även vart och klippt mig och ska snart få lite mat hos mamma, ska bli gott att bli lite ompysslad! Hoppas ni alla mår lika bra som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela