lisajosefinas

Lycklig

Publicerad 2012-10-14 20:22:03 i Allmänt

Vi har haft en jätte bra kväll! Allt detta för att fira mitt stora A men även för att ha en fin stund tillsammans. Maten var god, vi åt på Texas Longhorn, tyvärr va det lite väl litet där inne så vi hamna vid ett bord som inte ens va 10cm ifrån de som var jämte oss så kändes som man satt i sällskap med ett gäng främlingar, de borde skaffa större lokal! Efter en go måltid mötte vi upp Eva & Anders som också hade bokat bio, samma film så det var kul att träffa på dom på en spontan "dubbel date" ;) nu är vi på g hem då det blir på med myskläderna och fortsätta denna goa kväll, imorgon är det ju nytt jobb och nya intryck för mig, ska bli jätte kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela