lisajosefinas

Idag gillar jag bokstaven A

Publicerad 2012-10-11 17:47:04 i Allmänt

Varför just den klingar så fint i örat idag är inte för att den finns i mitt namn eller nåt i den stilen, utan den prydde mitt prov så fint, nu bedöms man inte från G-MVG utan F-A och ja, jag sslog till med ett A på mitt organisation och ledarskapsprov. Sjukt svårt men sjukt roligt och nu blir jag extra peppad när det går så bra. Är helt upp i varv och har ett lyckorus i hela kroppen! Visst är det kul när man kämpar och får en fin belöning? Tvivla aldrig på dig själv.
 
För att gå ifrån ett positivt ämne till ett negativt, kylan! Vart kom den ifrån, när vi var och såg på match igår var jag nära på att frysa tårna av mig, näsan också dessutom, jag kände knappt fossingarna trors bra vinterskor. Från ingenstans kom kylan och på dan är det sol så man vet knappt hur man ska klä sig, visst jag ska inte klaga på solen när man är bitter över regnet men det är svårt att det är upp och ner varje gång man går ut.
 
Ikväll blir det tjejmiddag hemma hos fina Linda som slog till med vardagsslyx, så snart ska jag bege mig bort för att umgås i fint sällskap! Hoppas ni har en lika bra torsdag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela