lisajosefinas

Härlig sovmorgon

Publicerad 2012-10-17 10:57:00 i Allmänt


Var så skönt att få sova ut efter två tidiga mornar. Har bliit lite bortskämd med det nu när jag endast har två tidiga mornar i veckan med lekrion (tisdagar och fredagar) så får vänja mig vid att gå upp tidigt nu istället så man är redo för jobb. Hade också världens äckligaste mardröm inatt, vakna av panikoch väckte simon för att "gömma" mig typ haha. Drömde att min vän hade blivit begravd levande och sen ett tag senare så ringer hon eller nåt ifrån graven så att vi ska gräva upp henne. Får en dålig känsla i magen när jag tänker på att hon har legat där nere levande och behöva leva med att det har hänt en. Sen från en helt annan grej till en annan, jag skulle gå upp för en trappa i ett lägenhetshus och var nästan framme vid dörren, det fortsätter en till trappa upp men dit ska inte jag. Innan jag slutar att gå uppåt är det som att andar eller demoner suger tag i mig och svävar och drar i mig upp för den sista trappan. Jag kan inte få fram nåt ljus och försöker skrika på Simon i panik att han ska hjälpa mig men jag är helt hjälplös, Där vakna jag upp och är lite stiddig i drömmen fortfarande, med panik väcker jag simon och halvgråter och vill gömma mig hos honom tills jag blir lugn och kan sova igen.

Fy, vad hemsk det ska vara med hemska drömmar, har ni haft någon sån dröm då man verkligen försöker kämpa för era liv? och  tränka på något annat och somna om men att det inte går utan man blir lika rädd varje gång man tänker på en liten detalj från drömmen som man inte vill veta av. .

Nä nu blir det kaffe och sen plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela