lisajosefinas

Effektivitet

Publicerad 2012-10-18 16:12:50 i Allmänt

Är äntligen klar med mitt arbete som ska vara inne och redovisas imorgon. Känns som denna terminen flyter på väldigt bra, kanske för att jag läser hälften nu mot vad jag gjorde förra terminen så jag har mer tid på varje grej, trots stressen ibland inför allt. Men jag är stolt över mig själv för mina bra betyg och hur jag presterar och uppmanar alla att läsa igen om man känner att man fastnat i livet och bara går och drömmer. Gör nåt av tiden! Det är värt det! Idag kör jag på fläta, har alltid det utsläppt annars eller i en knut/toffs så idagfick det bannemej hända nåt! Nu ska jag öva lite på redovisningen sen blir det förhoppningsvis en mys fika med min Eva ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela