lisajosefinas

Andas ut

Publicerad 2012-10-23 11:46:18 i Allmänt

Denna tisdagen är verkligen med mig! Inte alls så trött och sliten som jag i vanligtvis är på tisdagar. Filmrecensionen är avklarad och även redovisningen. Så nu har jag ingenting jobbigt framöver på ett tag, så skönt! Idag ska jag ut och hälsa på Louise vilket var evigheter sen. Vi har ju setts men inte umgåtts en hel dag! Ska bli jätte kul och härligt att bara va och snacka skit :) idag kör jag på lockar, lite milda och fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela