lisajosefinas

Underbara du

Publicerad 2012-11-23 20:39:58 i Skönhet/Shopping

En överraskning från mitt hjärta behöver inte vara mycket för att jag ska bli glad. I början av vårt förhållande kom han en gång hem med en klubba format som ett hjärta vilket gjorde mig generad och glad, det var en söt liten surprice. Detta gjorde han för inte så längesedan ännu en gång och efter så långa år så e det klart att man blir glad. Något så litet betyder så mycket! Men nog om det, idag fick jag mig ett par skor! Hur underbar är han eller? Tack hjärtat! Han vet hur länge jag har kollat på såna så nu sa han att "nu kan du ju kolla på dom ännu mer, varje dag!" ;) söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela