lisajosefinas

Sleepy

Publicerad 2012-11-20 12:08:11 i Allmänt

 
 
 
 
Sjukt trött, kan knappt va människa. Vakna med världens huvudvärk efter att Simons larm ringt i 30min med världens mest störande signaler (han har olika signaler varje minut typ) sjukt irriterande. Väl uppe och på g mot skolan känne rjag mig illamåeende och alldeles varm och svettig och ont i kroppen. Jag har inte feber och nu mår jag hur bra som helst bara väldigt väldigt trött så förstår inte vad som är felet. Har nån av er haft något liknande? Provet gick i alla fall jätte bra, hoppas jag. Nu ska jag nog sova vilket jag aldrig gör mitt på dan, men såhär trött kan man ju inte va. Fy för vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela