lisajosefinas

Så small det till

Publicerad 2012-11-21 20:37:51 i Allmänt

Ännu en gång har huvudvärken kommit tillbaka, orkar verkligen inte och fattar inte vad som kan vara felet. Kanske behöver jag komma ut och lapa ljus och frisk luft men ändå har jag haft massor av det förra veckan när jag jobbat men ändå haft huvudvärk de dagarna. Jag kan förvärra saker lätt och googlar allt och man ska ju aldrig lita på allt man läser och expert är man ju inte heller så sätta en diagnos själv går ju inte. Hoppas på att man känner sig bättre imorgon när man ska iväg och fokuserar på annat än hur man mår. Gottar mig till bönderna och massa vatten med hallon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela