lisajosefinas

Hej måndag

Publicerad 2012-11-12 17:29:26 i Allmänt

Det blev ett jobbigt uppvaknande för mig idag! Blev väckt av att mobilen ringde då de behövde mig på noltorpsskolan idag, så det var bara att skutta upp från sängen, in i duschen och sen vidare till skolan. Det var sex åringar idag, livliga små som gärna testar gränserna ;) Jag som var inställd å en hel dag hemma med massa mys, tvätt och plock samtidigt som min sambo ligger sjuk. Jätte mysigt men så blev det ju inte. Istället är jag sjukt trött nu och gör alla måsten ändå och försöker få ihop lägenheten n¨gorlunda bra. Måste hämta tvätten i källarn, måste ha kraft. Ja, hej måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela