lisajosefinas

Ett jävla gnäll

Publicerad 2012-11-25 22:44:18 i Allmänt

Precis vad jag gör, ber om ursäkt. Men det går upp och ner hela tiden och idag har det vart en hemsk dag. Tröttheten är hemsk, så hemsk så det känns som man är drogad. Huvudet värker tills jag börjar gråta och jag känner mig allt annars än normal och stabil. Imorgon går jag till läkarn, om dom nu har ett svar på vad detta kan va. Känns inte så men hoppas kan man alltid. Något måste det vara när det är ett hinder till en normal vardag. Puss på er

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-26 07:56:32

Har du kollat så du inte är gravid?

Svar: Japp, fick min röda-vecka i förra veckan så det kan det inte vara :)
Lisa Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela