lisajosefinas

Det lilla

Publicerad 2012-11-13 12:24:36 i Skönhet/Shopping

Goda besked från läraren idag om att jag ligger bra till. På fredag är det prov och nästa vecka också, så mer fokus på skolan nu än jobb. Imorgon är det jobb med 1-2 åringarna men sen får det endast bli de dagarna jag e ledig från skolan som jag tackar ja till. Köpte mig lite nytt till mobilen på vägen hem idag. Innan hade jag ett vanligt silikonfodral i rosa som var ganska slutet. Rekommenderar det eftersom den skyddar verkligen telefonen om man tappar den eller från att glida men nu ville jag ha lite finare. Hitta det på hemmakväll för bara 99kr och en liten diamant för att skydda hörlurarhålet så det håller sig rent. Fet blev en rolig liten uppiffning :) konstigt, känns som man blir gladare av mindre saker ju äldre man blir. Förr blev jag gladare av ett plagg nu blir jag lite glad och upprymd av att köpa nya strumpor :/ hur vuxen är man då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela