lisajosefinas

Call girl

Publicerad 2012-11-13 22:00:01 i Allmänt

 
Riktigt mysigt att gå på bio med alla tjejerna mitt i veckan. Piggar upp vardagen lite mer och filmen var riktigt bra, säger bara - se den! Lite frågor finns ju kvar men det får man nog fortsätta spekulera i. Det var häftigt att de hade lyckats med miljön och stilen/livsstilen så bra, den utspelades ju trots allt på 70-talet, inga misar någonstans. Rekommenderar! Nu har jag precis kommit hem och tvättat av mig sminket och ska kura ner mig i soffan en stund innan lampan släcks. Nighty
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela