lisajosefinas

Avkoppling

Publicerad 2012-11-07 20:24:18 i Allmänt

Myser till bönderna efter en lång dag på jobbet. Har gått jätte bra idag och resten av veckan blir det jobb på Sollebrunns förskola. Ska bli jätte kul att komma till ska dit där jag gjorde mina första timmar, alltid kul att komma tillbaka till sin gamla skola och även sitt hem/by där man känner sig som hemma :) längtar otroligt mycket efter att få va färdig utbildad och börja ha detta arbetsliv som vardag. Bara tre år kvar ;) om man ska se det positivt!

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-11-07 21:45:19

Kämpa kämpa!!

Svar: Ohja!! :)
Lisa Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela