lisajosefinas

What to do

Publicerad 2012-06-29 11:35:40 i Allmänt

Vart uppe en bra stund nu, men sitter fortfarane på samma plats i soffan. Har värk i hela kroppne och mitt ena ben mma som bara den igår så kunde knappt koppla av! Gjorde mig sur och grinig, kul tjej! Jag borde dra till gymmet men mina armar värker, är väll bara att köra? Eller ta en PW men mest av allr vill jag duscha, fixa håret och vara fiin, nu är det en enda stor ruffsboll! Rastlös men ändå sjukt seg i kropp och huvud. Behöver POSITIVA tankat! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela