lisajosefinas

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2012-06-25 15:30:06 i Allmänt

 

Nu är det fixat! För er som redan följt mig på blogg.by så kommer jag nu hålla till här! Pga att jag vill kunna blogga lättare ifrån mobilen! Blogg.by har ju tyvärr ingen egen app. För er nya som hittat hit nu så kan ni gå in HÄR för att läsa mina gamla inlägg. Jag kommer för det mesta skriva om min vardag, vad jag har inhandlat, vad det blir för mat, ja helt enkelt vad jag njuter av här i livet och vad som kanske gör mig upprörd. Jag älskar en blogg med bilder, jst därför blir det mest bilder. Jag älskar också inspirationsbilder så det kan också poppa upp. Jag hoppas att ni gillar det och skriv gärna ett hej, skulle gjort mig glad! Ha en fortsatt bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela