lisajosefinas

Sa du sommar?

Publicerad 2012-06-25 16:58:07 i Allmänt

Har jag fattat detta helt fel? Regn hela veckan, det är snart juli måndag och ingen värme har vi fått! Jag sitter liksom hör och fryser om mina fötter, stickad go tröja och det ska föreställa sommar? Jag känner då inte av den härliga sommarpulsen och det goa spontana kvällarna. om tre veckor har jag semester då hoppas jag på sol och värme för jag och min s har en del planer som blir så mycket roligare om det e sol och varmt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela