lisajosefinas

Nya bloggg.se aktiverat

Publicerad 2012-06-30 12:46:56 i Allmänt

Ja nu verkar det som jag också har fått det. Kan inte logga in via appen så känns lite sådär vilket jag tycker är mycket bättre. Ska man bara testa att ladda ner den på nytt tro? Angående det nya så känn sdet helt okej, man lär väll sig med tidn också. Tycker faktiskt det va på tiden som dom bytte design lite. Sov rätt länge idag så det blir sen frukost och sen ladda inför en ny kväll som bara kommer bestå av tjejer med plockmat, tjejspel och troligtvis utgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela