lisajosefinas

Kycklingsallad ala Lisa

Publicerad 2012-06-28 21:35:14 i Allmänt

Ja ni alla vet ju hur man gör en sallad? Det är ju såå enkelt! Och det enda du behöver göra är att hacka ihop salladen. Jag brukar oftast ha i plommontomater, majs, italiensk salladsmix & vanlig isbergssallad samt gurka, simpelt simpelt.. Sen bryner du kycklingen någon minut på varje sida och kryddar med grillkrydda, salt & peppar. När det är klart sätter du in den i ugnen på 200 grader i 15-20min. Jag brukar också koka pasta till och mathavre. Pastan sköljer du kall och häller sen i lite olja och grillkrydda. Blanda allt och skiva sen kycklingen och lägg på :) super enkelt och gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela