lisajosefinas

Jäkla ben

Publicerad 2012-06-28 19:39:14 i Allmänt

Så otorligt besviken, trött och orkar inte! Börjar göra ont i mina benhinnor igen så kunde inte slutföra träningen idag. Körde rodden i 15min och drog mig vidare till löpbandet där jag började få upp pulsen och sen springa då det direkt kändes i bena. Nu är jag besviken och less istället och mår int ebra för att inte få träna, blev så trött på de där jäkla bena så drog därifrån. Som tur va fick jag tväffat på Alexandra påvägen hem, göör längesen & det va så kul att få se henn eoch prata med henne igen, kolla in hennes blogg på nattstad HÄR ! Jätte bra träningsblogg som är sjuukt inspirerande! läs läs läs l-ä-s!

Nu ska jag knata iväg till lilla willan! (willys) för att ställa mig och göra chickensallad! Så sjukt gott, ett tips är att ha i mathavre istället för pastan, görgott! eller både och om ni gillar det!


fuskar med en före-laga-maten-bild sen sist jag gjorde salladen. Lägger upp receptet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela