lisajosefinas

H-e-l-t-s-l-u-t

Publicerad 2012-06-28 17:38:37 i Allmänt

Såååå jääkla trött. BAM sa det så känns det som jag har blivit nerdrogad! Jobbade ju dag idag, uppe vid sex och efter jobbet tog jag en glass med fialottan på trappan här i Alingsås. Sov inte så bra heller inatt, drömde mardröm och vakna och sen hörde vi nåt slags tjejskrik långt bort flera gånger, var rätt obehagligt och hoppas innerligt att det inte var något hemskt som hände. Var så långt bort kändes det som så kunde ju vart fulla tjejer som skoja eller fåglar trodde S.



Borde träna, MÅSTE träna & VILL såklart träna. Men har ingen ork i kroppen. Hoppas att jag tänder till snart! Det som är sol & fint ute. Dags att rycka upp sig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela