lisajosefinas

Det där med att komma igång..

Publicerad 2012-06-26 20:34:11 i Allmänt

Nu har jag äntligen fått tummen ur! Kom tillslut iväg till gymmet! Känns otroligt skönt att ha kommit igång igen och när man väl är där kör man järnet. Nu blir det till att ligga i varenda dag i veckan (hoppas jag) Får göra detta till en rutin igen! Att gå och klaga gör ingen skillnad, det är bara att ta tag i det. Jag är en av dom som går dagarna i ända och ser ner på mig själv. Känner ni igen er? Det kan vara olkia från dag till dag. Visst har man vissa dagar då allt är frid och fröjd som är ljusare än vissa andra, meen det är inte lika många som dem dagarna då det är grått och tråkigt då man står där vid spegeln åter igen och klagar på någonting. Man lär väll alltid ha någonting att klaga på och visst ska man vara nöjd med sig själv, men om man ska intala sig själv med att man är nöjd och sen klagar någon dag efter så får man faktiskt göra någnting åt det. Jag orkar inte med några få ljusa dagar, jag vill alltid ha de där dagarna! Så nu jävlar ska jag fortsätta kämpa.

  • Idag blev det bandet med löpning i 30min
  • Crosstrainer 20min
  • Cykel 15min

Svettig och go är det alltid skönt med en iskall dusch efteråt. redan imorgonbitti ska jag komma iväg på ytterligare ett pass och knö in lite styrketräning för armar och mage. Nu gottar jag mig till allsång på skansen och ska snart mysa ner mig i soffan tillsammans med min S för att se Games of thrones. Hoppas ni alla har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela