lisajosefinas

Wild ones

Publicerad 2012-07-01 12:34:57 i Allmänt

 
 
 
 
Hade en sån jäkla bra kväll igår tillsammans med mina tjejer. Vi släppte på spärrarna och bara körde på! Först när vi kom till Sofia tog vi oss ett glas och bara tjata, piffa till oss lite till och jag testa hela hennes garderob typ. Bra med tjejkompisar ;) .. Hon hade dukat fram ost & kex, samt jordgubbar, vindruvor och chips, jätte mysigt. Under förfesten spelade vi ett frågespel där man frågar i stil med "Vem i rummet tror du skulle kunna snatta" eller har snattat och "Vem i rummet tror du/ni hade minst betyg i grundskolan" osv så ska man peka på den man tror. Jätte kul spel och många diskussioner ohch för att det skulle bli mer party i det så körde vi med att så många pek man fick så många klunkar ska man dricka.
 
Efter att vi dansat loss lite så drog vi ut till Hotellet här i Alingsås. Det gamla vanliga utestället, antingen har man tråkigt eller så är det jätte kul, igår hade jag skit kul! Dansa loss som bara den och träffa massa roligt folk. Det var en lyckad kväll! Puss på er mina fina flickor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela