lisajosefinas

Tröttsamt

Publicerad 2012-07-28 15:58:22 i Allmänt

Antingen så funkar inte appen som den ska eller så krånglar det här när man väl bloggar från datan eller som ni kanske har märkt så kommer det samma inlägg tusen gånger om, occh bilderna blir kodrader. Det gör ju så man tappar suget en del. Men jag hoppas att blogg.se är på bättringsvägen och att detta bara är tillfälligt! Får ju vara positiv! Som jag nämde förut så får man ju passa på att pyssla här hemma när det är grått och regn ute, så¨tvätten är på G och allt är undanplockat. Så nu tgänkte jag ge mig på att försöka göra vinbärssaft medans min S är iväg och hjälper Erra att köpa material till en vägg de ska bygga upp i ett hus här i stan.
 
Visst känns allt deta lite segt för en lördag, men vad gör det, man har ju semester, då kan det kalasas vilken dag som helt och vilas vilken dag som också för den delen! Har ju som sagt var håll igång hela veckan, ingen lugn stund förutom på stranden så dt är väll på tiden. Men på ett sätt äe jag jätte rastlös samtidigt som jag egentligen bara vill ta det lungt. Får ta det som det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela