lisajosefinas

Trött dag

Publicerad 2012-07-06 11:07:32 i Allmänt

Den tidiga morgonen gjorde allt sina spår igår eftermiddag. Var så trött som jag aldrig är! Kom hem från jobbet och tänkte sola lite i det härliga vädret men direkt då jag gick ut så gick den ju i moln, såklart! Efter middagen blev jag så trött så jag slockna i soffan. Vakna upp vid åtta och halv sov lite då och då, det var skönt att lägga sig den kvällen!
 
Idag blir det hemmasysslor och en snabbis på stan med Eva & Egzona. Tänkte kolla in på Cervera efter en ny snygg prydnadssak till hemmet. eftersom jag är ledig idag ska jag försöka få lite saker gjort och umgås med min S. Sen kommer jag typ bo på jobbet lördag och söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela