lisajosefinas

Spain EM2012

Publicerad 2012-07-01 23:55:50 i Allmänt

Ja då vann Spanien EM denna gång! För mig kvitta det egentligen, visst önska jag att Italien skulle tatt hem det men det var givet från start att Spanien skulle ta det! Unde kvällen grilla vi ett gäng hemma hos Sofia och Jerry vilket var riktigt mysigt en go söndag sen blev det såklart EM finalen. Jag vet att det är jätte tråkigt utan bilder mmen appen vill fortfarande inte funka tråkigt nog så jag kan inte göra mycket mer än att ge små updates. Hoppas de löser detta snart! Bytte ju som sagt bloggportal pågrund av att jagskulle kunna blogga lätt ifrån mobilen men det är klart att det ska krångla! Nu ska jag gotta ner mig isängen så jag är pigg för en morgonpromenad :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela