lisajosefinas

Sovtil eller sovtextil

Publicerad 2012-07-30 10:00:20 i Allmänt

Vi alla sover ju olika. Som jag som måste tillexempel ha matchande örngott som påslakan och en kudde jämte min kudde jag sover på som ska ligga på längden, varför vet jag inte. Jag ligger med ena benet upp och armen under kudden, så skönt! Ibland naken, ibland endast trosor eller mitt söta nattlinne. Det var egentligen set jag skulle skriva om, att alla tjejer borde ha ett sött/snyggt nattlinne! Skönt och det e som sagt alltid gulligt och snyggt! Själv har jag min favorit ifrån h&m med spets längst kanterna! Kolla dör för dom har massa söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela