lisajosefinas

Som jag förtjänar

Publicerad 2012-07-15 22:52:24 i Skönhet/Shopping

Fy fasen vad dåligt jag mått idag! Vakna vid elva tiden av att jag var tvungen att göra mindre mysiga saker på toaletten, så bakis va jag, och en extrem huvudvärk på det, så efter att ha sprungit fram och tillbaka mellan toaletten och soffan fick jag äntligen somnat vid två tiden, sen när jag vakna vid halv fyra så fortsatte det. Kallsvettig och jävlig! Fick sen äntligen i mig lite mat som min S laga till mig medan jag vila i soffan. Efter en dusch va jag piggare och kände mig bättre men ändå jätte trött och känslig för ljud. Vid sju åkte vi och grilla hos Eva och Peter vilket va mysigt och ett bra avslut på kvällen! Gårkvällen var bra förutom att jag blev väldigt full, istället för Lalex så åkte vi till hotellet, folk var mer sugna på det! Men det var annars en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela