lisajosefinas

Som ett litet barn

Publicerad 2012-07-16 20:39:35 i Allmänt

Jag fryser om fötterna, eller egentligen hela jag men mest fötterna! Jag är också hungrig som en liten barnrumpa! Skönt att vara hemma igen och bara koppla av och njuta av att det e semestertid tillsammans med min S ❤ , idag orkar vi inte laga nåt eftersom det blev lite sent i östakulle så det fick bli fish & chips rätt in i ugnen! Enkelt och bra så slipper man göra nåt. Eftersom det känns som höst så tillåter jag mig själv att tända ljus såhär på sommaren! Mysigt så det skriker om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela