lisajosefinas

Solsken!

Publicerad 2012-07-20 09:13:00 i Allmänt

Vaknar upp till strålande sol och det kunde inte kännas bättre! Sommar! Här ligger jag nyvaken och ska snart trippa upp och sätta på kaffe, S sover fortfarande så gott så han får ligga en stund till :) , idag blir det sol och bad och träffa papsen, S ska hem en vända och hämta saker och köra hans mamma med familj till flygplatsen och sen komma tillbaka, så han ser jag väll i eftermiddag igen, mer sol till mig ;) se vilket mysigt sovrum vi har! Alldeles nytt! ❤ vill aldrig lämna detta stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Andersson

Studerande tjej på 22vårar. Bor i Alingsås tillsammans med sambon och extraknäcker som vårdbiträde & förskollärare. Här får ni följa min vardag som oftast innehåller fika på stan, festande, vardagsbabbel, träning, min senaste hobby och shopping!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela